Renginiai kraunami
Rasti Renginiai

Pirmadienis
2021-11-29
Antradienis
2021-11-30
Trečiadienis
2021-12-01
Ketvirtadienis
2021-12-02
Penktadienis
2021-12-03
Šeštadienis
2021-12-04
Sekmadienis
2021-12-05
07:00
Ashtanga Mysore (gyvai)
Ashtanga Mysore (gyvai)
Data:
2021-11-29
Laikas:
7:00 - 08:55
Treneris:
Darja Prudnikava
Ashtanga Mysore (gyvai)
Ashtanga Mysore (gyvai)
Data:
2021-12-01
Laikas:
7:00 - 08:55
Treneris:
Darja Prudnikava
Ashtanga Mysore (gyvai)
Ashtanga Mysore (gyvai)
Data:
2021-12-03
Laikas:
7:00 - 08:55
Treneris:
Darja Prudnikava
07:30
08:00
08:30
09:00
Ashtanga LED (pilna seka, gyvai ir online)
Ashtanga LED (pilna seka, gyvai ir online)
Data:
2021-12-04
Laikas:
9:00 - 10:25
Treneris:
Darja Prudnikava
09:30
10:00
Kundalini joga (gyvai ir online, rusų kalba)
Kundalini joga (gyvai ir online, rusų kalba)
Data:
2021-12-05
Laikas:
10:00 - 11:25
Treneris:
Darja Prudnikava
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
17:30
Ashtanga LED (pusė sekos, gyvai ir online)
Ashtanga LED (pusė sekos, gyvai ir online)
Data:
2021-11-29
Laikas:
17:30 - 18:55
Treneris:
Viktorija Riazanceva
Ashtanga LED (pusė sekos, gyvai ir online)
Ashtanga LED (pusė sekos, gyvai ir online)
Data:
2021-12-01
Laikas:
17:30 - 18:55
Treneris:
Viktorija Riazanceva
Ashtanga LED (pusė sekos, gyvai ir online)
Ashtanga LED (pusė sekos, gyvai ir online)
Data:
2021-12-03
Laikas:
17:30 - 18:55
Treneris:
Viktorija Riazanceva
18:00
18:30
19:00
Ashtanga pradedantiems (gyvai ir online)
Ashtanga pradedantiems (gyvai ir online)
Data:
2021-11-30
Laikas:
19:00 - 20:25
Treneris:
Diana Čerkas
Ashtanga pradedantiems (gyvai ir online)
Ashtanga pradedantiems (gyvai ir online)
Data:
2021-12-02
Laikas:
19:00 - 20:25
Treneris:
Diana Čerkas
19:30
20:00
20:30
21:00
21:30
22:00
Pirmadienis
2021-11-29
07:00
07:30
08:00
08:30
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
21:30
22:00
Antradienis
2021-11-30
07:00
07:30
08:00
08:30
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
21:30
22:00
Trečiadienis
2021-12-01
07:00
07:30
08:00
08:30
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
21:30
22:00
Ketvirtadienis
2021-12-02
07:00
07:30
08:00
08:30
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
21:30
22:00
Penktadienis
2021-12-03
07:00
07:30
08:00
08:30
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
21:30
22:00
Šeštadienis
2021-12-04
07:00
07:30
08:00
08:30
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
21:30
22:00
Sekmadienis
2021-12-05
07:00
07:30
08:00
08:30
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
21:30
22:00

Treniruotės

    Ashtanga LED

    Ashtanga joga yra sparčiai pasaulyje populiarėjanti unikali ir tradicinė jogos sistema, kurią šiuolaikinei visuomenei pritaikė ir perdavė vienas žymiausių moderniosios jogos mokytojų Sri K. Pattabhi Jois (1915-2009). Spartų Ashtanga jogos stiliaus populiarėjimą tarp aktyvų socialinį gyvenimą gyvenančių žmonių lemia akivaizdūs rezultatai: gerėja kraujo cirkuliacija, kūnas tampa lengvas ir stiprus, o protas ramesnis.

    Jeigu norite atsikratyti įtampos, efektyviai kovoti su stresu kūne ir galvoje, pailsėti emociškai ir paprakaituoti – šis dinamiškas jogos stilius būtent Jums!

    Jogos praktikos metu vystoma jėga, lankstumas, palaikomas raumenų tonusas, masažuojami vidaus organai, gerinamas sąnarių paslankumas, skatinama medžiagų apykaita, organizmas valosi nuo toksinų, išmokstama valdyti emocijas, protą, nusiraminti.

    Ashtanga joga yra išsaugojusi žinias ir tradiciją, kaip tiksliai turi būti atliekama jogos praktika. Visos asanos atliekamos tam tikra seka ir tarpusavyje jungiamos dinamišku perėjimu (vinjasa). Asanų atlikimo metu yra išlaikoma žvilgsnio koncentracija į tam tikrą tašką (drišti), giliai ir garsiai kvėpuojama, laikomi energetiniai užraktai (bandos). Visa tai apjungus į visumą, praktika tampa vientisa meditacija per judesį.

    Ashtanga LED praktikos metu visi studentai susirenka į praktiką vienu metu. Mokytojas pamokos metu diktuoja padėtis, jų nerodo, o studentai visi kartu vienu metu tas padėtis atlieka. Labai svarbu yra prisitaikyti ir atlkti asanas ir vinjasas pagal užduotą mokytojo rimtą, priderinti savo kvėpavimą prie tempo.

    Ashtanga Mysore

    Maisoro (Mysore – miestas Pietų Indijoje) stilius yra tam tikras jogos praktikavimo būdas, naudojamas Ashtanga jogoje. Jis skiriasi nuo daugeliui įprasto praktikavimo, kai yra rodoma ir aiškinama, o visa grupė daro vienu metu tą patį veiksmą. Maisoro metodu kiekvienas daro savo asmeninę Ashtanga jogos praktikos dalį, savo ritmu. Mokytojas, instruktorius asistuoja kiekvienam individualiai, duoda žodinius nurodymus, pataiso, pakoreguoja fiziškai.

    Pradedantys studentai dažniausiai praktikuoja trumpiau ir atlieka mažiau asanų nei patyrę studentai. Kiekvienam studentui pagal jo galimybes yra priskirta tam tikra Ashtanga jogos sekos dalis. Kai studentas sutvirtėja, tampa ištvermingesnis ir lankstesnis, į jo seką mokytojas įtraukia vis naujas, papildomas asanas. Nauja asana yra duodama mokytis ir įsisavinti tik kai prieš tai buvusi sekos asana yra atliekama stabiliai ir tinkamai. Jeigu studentui nesiseka atlikti konkrečios asanos, mokytojas gali pasiūlyti tam tikrą jos modifikaciją, pritaikytą konkrečiam studentui. Kai studentui yra duodama nauja asana, jis nuo šiol visada atlieka savo praktiką iki naujosios asanos, tuomet daro atsilošimus (tiltus), jei leidžiama, ir, po to, atlieka baigiamąsias asanas. Jeigu studentas daro tam tikras asanas ne iš sekos, mokytojas negali tinkamai padėti.

    Ashtanga jogos studentai jau turi būti susipažinę su padėčių seka ir daryti savo praktiką. Studentų patogumui ir priminimui esame Jums paruošę lapus su tam tikromis sekos dalimis – “špargalkes”. Į Ashtanga Mysore stiliaus pamokas galima atvykti sau patogiu laiku, bet ne vėliau kaip likus vienai valandai iki užsiėmimo pabaigos.

    Kaučiukas

    Tai kūno lankstumo lavinimo sistema, paremta cirko akrobatų apšilimo ir treniravimosi programa. Tai nuosekli, saugi kūno tempimo ir “atidarymo” sistema. Kaučiuko treniruotės yra itin geras būdas didinti savo lankstumą ir, tuo pačiu, pagerinti savo sveikatą.

    Ši tempimo ir jėgos lavinimo technika leidžia pagerinti judesių amplitudes, fizinę būklę ir bendrą kūno fizinę formą. Ilgainiui užsiimdami Kaučiuko treniruotėmis ne tik ištempsite raumenis, tai jums padės išvengti traumų, nugaros skausmų ir pusiausvyros sutrikimų.

    Užsiėmimuose daug dėmesio skiriama pasilenkimams ir atsilošimams. Užsiėmimai pradedami intensyviu ir efektyviu apšilimu, kad kojos, nugara ir kiti raumenys būtų šilti ir pasiruošę tempimams. Dirbama pamokoje skirtingais lygiais, nes visų žmonių lankstumas yra skirtingas ir skirtinga treniravimosi patirtis, pasiruošimas, kūno savybės.

    “Kaučiuko” metu daug dėmėsio yra skiriama suformuoti vadinamąjį „tvirtumo diržą“. Jis apsaugo apatinę nugaros dalį nuo pasvirimo ir neteisingo linkio atsilošimų metu.
    Kiekvienas užsiėmimas yra skrtas tam tikrai grupei, sričiai – klubinių raumenų tempimui, krūtinės ląstos tempimui ir “atidarymui”, jėgos užsiėmimams.

    Šiems užsiėmimams nereikalinga jokia patirtis, tik noras mokytis ir tobulėti.

    Padidinkite savo lankstumą ir pagerinkite bendrą sveikatą bei gyvenimo kokybę!

    Siekdami labiau individualizuotų mokymų ir greitesnės pažangos, galite jungtis ir į mažas grupes, apie kurias atskirai periodiškai skelbiame.